Nu är det klart: De får uppdraget att skapa kyrkans nationella reklamkampanj

Pia Dahlen

Pia Dahlén, kommunikationschef för Svenska kyrkan. Foto: Magnus Aronson/Ikon. 

Det blir reklambyrån Volt som blir Svenska kyrkan och biståndsorganisationen Act Svenska kyrkans byråpartner. Det står klart efter vårens upphandling. Avtalet sträcker sig i tre år med chans till förlängning. Tanken är att byrån ska hjälpa till att bredda kyrkans målgrupp.

Detta är en låst artikel. Logga in
DIGITAL PRENUMERATION

Tre månader halva priset!

Få tillgång till allt på sajten för 49 kr/mån i tre månader. Därefter förnyas prenumerationen löpande med 99 kr/månad. Avsluta när du vill. 

  • Eget konto med full tillgång till kyrkanstidning.se
  • E-tidning - papperstidningen i digital form
  • Nyhetsbrev, temabilagor, poddar, quiz och det praktiska verktyget Idé & inspiration
Köp