Så skulle vi göra med 45 miljoner

Kommunikatörer Svenska kyrkan

I och med kyrkans stora reklamsatsning för att sprida kunskap frågade Kyrkans Tidning tre kommunikatörer hur de hanterat en sådan budget. Foto: Fredrik Sandberg/TT

Det kommer läggas 45 miljoner kronor för att satsa på kyrkans nationella reklamkampanj var syfte är att sprida kunskap om kyrkans arbete. Kyrkans Tidning frågar tre kommunikatörer: hur skulle du satsa de 45 miljonerna?

Detta är en låst artikel. Logga in
DIGITAL PRENUMERATION

9 kr per månad i tre månader

Få tillgång till alla på sajten (ord pris 125 kr/mån) Därefter 50 % rabatt i ett halvår. Avsluta när du vill. 

  • Eget konto med full tillgång till kyrkanstidning.se
  • E-tidning - papperstidningen i digital form
  • Nyhetsbrev, temabilagor, poddar, quiz och det praktiska verktyget Idé & inspiration
Köp