Personalvård och marknadsföring i ett svep

Löddebygdens församlings version av ”Rena rama ding dong” avslutas med att kyrkklockorna ringer ut. Coronapandemin har tvingat församlingen att bli mer digital, säger informatör Loise Koster.

Tusentals visningar på Youtube, nya följare på Facebook och överväldigande positiva reaktioner, men också en möjlighet för personalen att ha roligt. Utmaningar som ”Jerusalema” och ”Dingdong” blir en boost för församlingar, på flera sätt.

Detta är en låst artikel. Logga in
DIGITAL PRENUMERATION

Första månaden 9 kr!

Få tillgång till allt på sajten för bara 9 kr. Därefter förnyas prenumerationen löpande med 99 kr/månad. Avsluta när du vill. 

  • Eget konto med full tillgång till kyrkanstidning.se
  • E-tidning - papperstidningen i digital form
  • Nyhetsbrev, temabilagor, poddar, quiz och det praktiska verktyget Idé & inspiration
Köp
8

Lediga jobb

LEDIGA JOBB

Stockholms stift
Göteborgs stift
Västerås stift
Uppsala stift
Göteborgs stift
Stockholms stift